vineri, august 28

Lala a citit Le Grand Autre



Pe faleză.
Unde era totul. Nu mai cobor. Picior stâng… lipseşte.
Am înotat. Piciorul blocat… Accident.
Il întâlnesc pe celălalt.
“Schimb viziune interioară pentru viziune exterioară.”
Am un lup în stomac. A ieţit singur.
Dl. doctor- diploma – oftalmologie spirituală. Magnific.
În oraş. Ochelari. Avion The original Piper. “J’adore ton look”.
Fobii alimentare. Fast-fat. Nu manânc sandwichuri.
“Je suis l’enfant bionique à la jambe de titane, je serai votre meilleur ami.”
Profesorul de sport. Piscina. “Apropie-te”. Ochelarii pierduţi… Accident.
Fug. Insecte. Exoschelet? Tenişi verzi. Privire hipnotică.
“How-How” “ Ahem Ahem”
Cercetător în neuro-electricitate. Prof. Friboulex. Cortex pozitiv. Mănâncă tot.
Regresie oceanică. Fug. Suflu regulat. “Am găsit o pereche de aripi în pădure.”
Zbor – terapie adaptată. Ochi. Deasupra apei se vede rezonabil.
Flap Flap
“Am găsit ochelarii în piscină.”
În oraş. “Hey hey les mecs” Au căzut. S-au spart.
L-am căutat pe celălalt.
“Schimb aripi pentru viziune exterioară.”

Lala Mişosniky

Le Grand Autre de Ludovic Debeurme
Ed. Cornélius, 2007
126 lei

Niciun comentariu: